Despre noi

Pentru noi igiena înseamnă sănătate!

Unsplashed background img 1

flash_on

H.B.P. EKO DISTRIBUTION

Acordăm o atenție specială implementării unor proceduri care să asigure un nivel optim de igienă pe tot fluxul, de la recepția produselor de igienă, depozitare, distribuție în teren, dozare, mod de utilizare, până la colectarea și depozitarea deșeurilor generate din activitatea de curățenie.

REXIDIN

BISOOL

NEUTRAL

Unsplashed background img 1

Valori

Responsabilitatea
Ne asumăm responsabilitatea pentru acțiunile noastre și impactul lor asupra mediului. Astfel, încercăm să dezvoltăm programe de curățenie cât mai prietenoase cu mediul.
Orientarea către client
Ne tratăm clienții cu onestitate și respect, fiind mereu atenți la nevoile fiecăruia dintre ei.
Inovația
Oferim produse și servicii inovatoare, care combină eficient tehnologia și respectul pentru mediu, pentru a oferi clienților cele mai bune produse și servicii.
Profesionalismul
Acordăm o deosebită atenție eficientizării activității și menținerii unor standarde ridicate ale calității. Comunicarea, munca în echipă și schimbul continuu de idei ne oferă un avantaj competitiv în procesul de dezvoltare.

IMPAKT+

Istoric

  • update 2006

    Igiena este o măsură de prevenție. De la aceasta idee am pornit la drum, am conștientizat importanța domeniului și ne-am angajat ca mesageri Hygeia, zeița sănătății și curățeniei. Obiectivul principal pe termen lung: „Nivelul următor al curățeniei!”

  • update 2007

    Regulamentului (CE) Nr 852/2004 al Parlamentului European și al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind igiena produselor alimentare ne deschide o nouă perspectivă- Gradul ridicat de igienă având la bază Standardele Europene pentru siguranța consumatorului. Dezvoltăm primele programe de igienizare pe segmentul procesare alimente. Obiectivul fundamental- atingerea unui nivel ridicat de protecție a vieții și a sănătății umane.

  • update 2008

    Dezvoltăm primele programe de igienizare din zona de procesare legume-fructe și implementăm primele proceduri de igienizare elaborate care includ stația de igienizare tip satelit. Abordăm segmente noi de piață, precum HORECA și domeniul public. Prima inregistare în sistemul electronic de licitații publice și participarea la licitații, 21.03.2008. Obiectivul principal- creșterea cifrei de afaceri și a numărului de salariați, implementarea standardului de Management al calității - ISO 9001:2005, instalarea și monitorizarea echipamentelor tehnice- sisteme de dozare, echipamente de lucru sub presiune, nebulizatoare, necesare utilizării detergenților profesionali în condiții de siguranță.

  • update 2009

    În vederea optimizării activităților de aprovizionare, desfacere și răspuns la solicitări, compania încheie parteneriatul cu Firma SPA-Italia și dezvoltă portofoliul de produse cu noua gamă de detergent și dezinfectanți.

  • update 2010

    Extindem spatiile de depozitare și implementăm programe de igienizare care includ și gama de dezinfectanți pentru sectorul sanitar. Compania încheie parteneriatul cu ESOFORM Spa –Italia și devine beneficiarul de drept a Autorizație de plasare pe piață din Romania a produselor biocide gama Esoform. Obiectiv principal-creșterea cifrei de afaceri, menținerea standardului de calitate ISO 9001:2008 și implementarea standardului de mediu ISO 14001:2004. Că urmare a creșterii volumului de muncă, mărirea stocului de marfă, creșterea vânzărilor, dar și datorită schimbărilor legislative specifice activității de comerț cu produse chimice, compania deschide un nou punct de lucru la Glina-Ilfov.

  • update 2011

    Anul în care compania stabilește politica de mediu și se concentrează pe implementarea procedurilor de igienizare sustenabile. Menține standardul de calitate ISO 9001:2008, standardul de Management al Mediului ISO 14001: 2005, participarea la târguri de profil, organizează primele seminarii tematice de informare și conștientizare cu privire la modificările legislative europene și naționale, implementeaza primele proceduri de igienizare sustenabile- apă, aer, sol.

  • update 2012

    Compania stabilește că obiectiv principal creșterea profitului companiei, creșterea vânzărilor prin extinderea pieței, menținerea standardelor de calitate și mediu. PAXXO-Suedia- producător de kituri pentru managementul deșeurilor, extinde piață de desfacere și în Romania prin intermediul companiei noastre. Începând din acest an, compania participa constant la târguri de profil în tară și în străînătate, în încercarea de a oferi clientului produse de curățenie standardizate și servicii integrate pe tot fluxul indiferent de domeniul de activitate al clientului.

  • update 2013

    Compania menține standardele de calitate și mediu, elaborează strategii de dezvoltare, planul de marketing include participarea la târguri de profil pe plan national. Premiul “Excelența în Inovație” obținut în cadrul evenimentului CARNEXPO- 23-26 octombrie la EXPOROM- București, aduce notorietate companiei, câștigă încrederea unui segment important de clienți, punem accentul pe inovație și creativitate pentru îndeplinirea obiectivelor de creștere a vânzărilor și profitului companiei.

  • update 2014

    Leț's Clean Up Romania-compania se remarcă prin proiectul „Primul kilometru de sac menajer pentru colectarea selectivă a deșeurilor- un program de informare și conștientizare. Încheie parteneriate cu publicațiile media Revista Fabrica de Carne, Fabrica de Lapte, Infoaliment, Revista Industria Cărnii, Revista HORECA și participă la târguri de profil. Implementează și menține Managementul integrat (ISO 9001:2008 și ISO 14001: 2005).

  • update 2015

    Obiectiv principal creșterea cifrei de afaceri, creșterea profitului companiei, creșterea numărului de salariat. Extinde rețeaua de distribuție la Timișoara, Mureș, Argeș, Alba, Dolj prin reprezentanți de vânzări locali, participa la licitații și la târguri de profil. Partener oficial al EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015,”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanta-Priorități pentru ieșirea din impas!”, expune la stand, în cadrul Secțiunii Expo, kit-ul PAXXO destinat abatoarelor și fabricilor de procesare a cărnii, și gama de produse profesionale de curățenie- superconcentrate- FIRMA Spa-Italia.

  • update 2016

    Compania devine membru activ al Asociației Operatorilor și Prestatorilor din Industria Serviciilor de Curățenie și Conexe, se implică în programul de responsabilitate socială, “Promovăm inovația, susținem educația”, participă la evenimentul Cleaning Show 2016, cu tema: “Lucrătorul de curățenie- Educație și professionalism”. În cadrul evenimentului INDAGRA 2016, organizează seminarii sub sloganul “Curățenia începe de la noi”, un program cu participarea adolescenților, voluntari în sprijinul protecției mediului. Obiectiv principal-creșterea cifrei de afaceri, creșterea profitului companiei prin semnarea contractelor de furnizare servicii profesionale de curățenie, creșterea numărului de salariați și menținerea Managementului integrat (ISO 9001:2008 și ISO 14001: 2005).

  • update 2017

    Nevoia de dezvoltare determină compania să acceseze sprijinul nerambursabil, Programul de Microindustrializare 2017 care s-a dovedit a fi de un real succes. Domeniul pentru care a solicitat sprijinul nerambursabil -CAEN 2042-Fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice (de toaletă): -parfumuri și apă de toaletă --fabricarea săpunului cosmetic, șampoane. Continuă seria de proiecte de responsabilitate socială „Promovăm inovația, susținem educația” cu prima ediție a evenimentului „Metamorfoză urbană 2017”, 20 de elevi talentați ai Liceului de Arte Nicolae Tonitza, realizează mesaje de protecție a mediului-opere de artă, expuse la Muzeul de Artă Veche Apuseană Minovici Furnică, apreciate de peste 1000 de vizitatori.

  • update 2018

    Compania a înființat un nou punct de lucru în Ilfov, Platforma Industrială Arteca Jilavala, a proiectat și a ridicat o hală de producție detergenți și produse de igienă personală. Evenimentul de lansare a avut loc în cadrul târgului INDAGRA FOODS 2018, iar că simbol - "Săpunul Centenar 2018"

  • update 2019

    compania s-a concentrat pentru a crea, proiecta și produce detergenți, produse de curățenie eficiente, produse pentru igienă personală. Pentru a obține un produs performant, am selectat ingrediente precum inovația, managementul timpului și atenția pentru mediu. După 10 ani de experiență în domeniu, timp în care am analizat atent piață, am interacționat cu laboratoare și centre de cercetare de renume, am luat cea mai bună decizie de a investi în echipamente de ultimă oră și de a începe producția de detergenți.

Unsplashed background img 1